FEL I LÄGENHETEN

Åtgärder som avser lägenheten inre ombesörjas och bekostas av bostadsrättshavaren - se stadgarna för detaljer. För avlopp kontakta en VVS hantverkare för EL en elektriker. Det är upp till varje lägenhetsinnehavare att själv välja vem man vill anlita.


Felanmälan avseende trapphus, hissar, vind, källare, gård, tvättstuga, varmvatten och övrigt gemensamt görs på sidan KONTAKTA OSS eller lägg en lapp om ej akut i föreningens brevlåda Rissneleden 101B.




**OBS! ENDAST AKUTA FEL**

Felanmälan - jourtjänst

Vid akuta fel som inte kan vänta till nästa arbetsdag - då det finns risk för allvarliga skador, till exempel vattenläckor, större stopp i avlopp, farliga elfel etc

- kontakta Dygnet Runt Service Fastighetsjuor AB på 08-18 70 00.


OBSERVERA! OM FELET UPPSTÅR INNE I LÄGENHETEN SÅ KAN BOSTADSRÄTTSINNEHAVAREN BLI SKYLDIG ATT STÅ FÖR KOSTNADEN.